Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Retourneren
Wat wil je retourneren?
Producten retourneren
Is de maat niet goed of voldoet het artikel niet helemaal aan je verwachtingen? Bij Poespas kun je gemakkelijk jouw aankoop binnen 14 dagen retourneren. De verzendkosten t.w.v. €5,25 betaal je zelf.
Let op! Je ontvangt van ons geen bevestigingsmail wanneer wij het retourpakket hebben ontvangen. Vanaf de dag van ontvangst kan het tot 14 werkdagen duren voordat je retour is verwerkt. Wanneer je retour is verwerkt ontvang je een bevestiging. Voor de terugbetaling van je order ontvang je opnieuw een bevestiging.
Via de volgende knop kun je je retour aanmelden en een verzendlabel uitprinten:
Het is belangrijk dat het artikel in originele staat verkeert (inclusief kaartjes en ongebruikt/ongedragen) en goed verpakt verstuurd wordt. Beschadigde of aangebroken artikelen kunnen niet retour genomen worden.
Wat gebeurt er als ik mijn retour opgestuurd heb?
Controle en acceptatie: Ons externe magazijn zal de geretourneerde items controleren op eventueel gebruik en schade. Als alles in orde is, worden de geretourneerde items geaccepteerd voor verwerking.
Verwerkingstijd: De verwerking van retouren wordt zorgvuldig afgehandeld door ons magazijnteam. Houd er rekening mee dat deze verwerking enige tijd kan vergen. Binnen 14 werkdagen na ontvangst van het retourpakket wordt het retour verwerkt.
Terugbetaling: We streven ernaar om de terugbetaling binnen 5 werkdagen te voldoen. Na de verwerking van de retourzending wordt het bedrag teruggestort op het oorspronkelijke rekeningnummer.
Bevestiging per e-mail: Zodra de terugbetaling is voldaan, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Mag ik meerdere bestellingen in één keer retourneren?
Ja, dit kan, mits alle items binnen de retourtermijn van 14 dagen vallen. Voeg de items die je wil retourneren samen in één pakket en zorg ervoor dat alle pakbonnen in het pakket zitten.
Lukt het je niet om je retour aan te melden?
Valt jouw artikel nog binnen het retourtermijn? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@poespas.nl. Natuurlijk ook voor andere vragen en opmerkingen.
We helpen je graag verder!
Welke items kunnen niet retour?
Oorbellen of andere sieraden die in het oor worden gedragen, lingerie, panty's en sokken. Deze items kunnen niet retour ivm hygiëne.
Gepersonaliseerde items, items op maat gemaakt of items met gepersonaliseerde namen kunnen niet retour.
Hoe kan ik items die ik heb gekocht op de beurs retourneren?
Items gekocht bij onze stand op een beurs kunnen geretourneerd worden, je krijgt dan van ons een digitaal shoptegoed, te besteden op onze webshop. De eventuele retour kosten zijn voor rekening van de klant.
Hoe kan ik items uit de sale retourneren?
Bij het retourneren van artikelen uit de sale, ontvang je van ons een digitaal shoptegoed. Retourneren kan bovenaan op deze pagina.
Wat gebeurd er als ik mijn retour opstuur buiten de retourmijn?
Mits je artikel retour stuurt buiten de retourmijn, dan ontvang je een waardebon van hetzelfde bedrag. Deze is te besteden in onze webshop.
Contactgegevens
E-mail: klantenservice@poespas.nl
Openingstijden: Maandag tot en met vrijdag: 9.00 uur - 16.00 uur
Behang retourneren
Heb je behang bij Poespas besteld maar ben je niet helemaal tevreden? Het is alleen mogelijk om standaard afmetingen van behang aan ons retour te sturen. Let wel op dat het behang retour gestuurd moet worden naar ons hoofdkantoor: Oldenzaalsestraat 125, 7514 DP Enschede.
Heb je een custom made behang besteld? Helaas kan dit niet retour gestuurd worden. Onder een custom made behang vallen behangen die gespiegeld zijn en behangen waarvan men zelf de afmetingen door heeft gegeven.
Meer weten? Lees het volgende bestand door voor meer informatie: Poespas behang informatie.
Is je vraag nog niet beantwoord? Neem eens een kijkje op onze pagina met veelgestelde vragen of neem contact op met klantenservice@poespas.nl