Retourneren

Wat wil je retourneren?

Producten retourneren

Is de maat niet goed of voldoet het artikel niet helemaal aan je verwachtingen? Bij Poespas kun je gemakkelijk jouw aankoop binnen 14 dagen retourneren. De verzendkosten t.w.v. €5,25 betaal je zelf.

Let op! Je ontvangt van ons geen bevestigingsmail wanneer wij het retourpakket hebben ontvangen. Vanaf de dag van ontvangst kan het tot 14 kalenderdagen duren voordat je retour is verwerkt. Wanneer je retour is verwerkt ontvang je een bevestiging. Voor de terugbetaling van je order ontvang je opnieuw een bevestiging.

Via de volgende knop kun je je retour aanmelden en een verzendlabel uitprinten:


Het is belangrijk dat het artikel in originele staat verkeert (inclusief kaartjes en ongebruikt/ongedragen) en goed verpakt verstuurd wordt. Beschadigde of aangebroken artikelen kunnen niet retour genomen worden.

Wat gebeurt er als ik mijn retour opgestuurd heb?

Controle en acceptatie: Ons externe magazijn zal de geretourneerde items controleren op eventueel gebruik en schade. Als alles in orde is, worden de geretourneerde items geaccepteerd voor verwerking.

Verwerkingstijd: De verwerking van retouren wordt zorgvuldig afgehandeld door ons magazijnteam. Houd er rekening mee dat deze verwerking enige tijd kan vergen. Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het retourpakket wordt het retour verwerkt.

Terugbetaling: Het terug te betalen bedrag wordt automatisch binnen 14 kalenderdagen na de verwerking van de retourzending teruggestort op het oorspronkelijke rekeningnummer. We streven ernaar om de terugbetaling binnen 5 werkdagen te voldoen.

Bevestiging per e-mail: Zodra de terugbetaling is voldaan, ontvang je een bevestiging per e-mail. Let op dat je voor die tijd geen bevestiging van ons ontvangt.

Duur van het retourproces: Het gehele retourproces kan tot 14 werkdagen in beslag nemen. Wij vragen om je geduld en begrip gedurende deze periode.

Mag ik meerdere bestellingen in één keer retourneren?

Ja, dit kan, mits alle items binnen de retourtermijn van 14 dagen vallen. Voeg de items die je wil retourneren samen in één pakket en zorg ervoor dat alle pakbonnen in het pakket zitten. 

Lukt het je niet om je retour aan te melden? 

Valt jouw artikel nog binnen het retourtermijn? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@poespas.nl. Natuurlijk ook voor andere vragen en opmerkingen.

We helpen je graag verder!

Welke items kunnen niet retour?

Oorbellen of andere sieraden die in het oor worden gedragen, lingerie, panty's en sokken. Deze items kunnen niet retour ivm hygiëne.

Gepersonaliseerde items, items op maat gemaakt of items met gepersonaliseerde namen kunnen niet retour.

Wat gebeurd er als ik mijn retour opstuur buiten de retourmijn?

Mits je artikel retour stuurt buiten de retourmijn, dan ontvang je een waardebon van hetzelfde bedrag. Deze is te besteden in onze webshop.

Contactgegevens

E-mail: klantenservice@poespas.nl

Openingstijden: Maandag tot en met vrijdag: 9.00 uur - 16.00 uur


behang retourneren

Heb je behang bij Poespas besteld maar ben je niet helemaal tevreden? Het is alleen mogelijk om standaard afmetingen van behang aan ons retour te sturen. Let wel op dat het behang retour gestuurd moet worden naar ons hoofdkantoor: Najaarsweg 13, 7532 SK Enschede. 

Heb je een custom made behang besteld? Helaas kan dit niet retour gestuurd worden. Onder een custom made behang vallen behangen die gespiegeld zijn en behangen waarvan men zelf de afmetingen door heeft gegeven. 

Meer weten? Lees het volgende bestand door voor meer informatie: Poespas behang informatie. 

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem eens een kijkje op onze pagina met veelgestelde vragen of neem contact op met klantenservice@poespas.nl

Copyright © 2023 Poespas. Alle rechten voorbehouden