Retourneren & ruilen
Let op! Voor sale-items met 50% korting of meer, artikelen uit Kim's verjaardagsactie en Poespas Unlocked items ontvang je een online shoptegoed.
Retourneren & ruilen
Let op! Voor sale-items met 50% korting of meer, artikelen uit Kim's verjaardagsactie en Poespas Unlocked items ontvang je een online shoptegoed.
Omruilen
Hoe kan ik een artikel omruilen?
Wil je een artikel eenmalig omruilen voor een andere maat of een ander artikel? Dit kan kosteloos voor items uit onze eigen Studio Poespas collectie of Studio Amaya x Poespas collectie! (Met uitzondering van Poespas Unlocked items)
Stuur dan een mail naar klantenservice@poespas.nl met welk artikel je wilt ruilen en wat je ervoor terug zou willen ontvangen. Kosteloos omruilen geldt uitsluitend voor items uit de bovengenoemde collecties.
Wil je een item van een ander merk ruilen? Dan kan dat natuurlijk ook, maar de retourkosten zijn in dat geval voor eigen rekening.
Uitgesloten van ruilen:
• Sale-artikelen
• Poespas Unlocked items
• Items met een waarde onder de €30,-
• Sieraden
• Lingerie
• Panty’s en sokken
• Gepersonaliseerde items of items op maat gemaakt (zoals met naam)
Let op! Wil je jouw artikel(en) omruilen voor een ander artikel dat een lagere prijs heeft dan het oorspronkelijke artikel? Dan ontvang je het verschil in online shoptegoed terug.
Retourneren
Hoe retourneer ik (een deel van) mijn bestelling?
Retour aanmelden:
Veelgestelde vragen
Wil je een artikel eenmalig omruilen voor een andere maat of een ander artikel? Dit kan kosteloos voor items uit onze eigen Studio Poespas collectie of Studio Amaya x Poespas collectie! (Met uitzondering van Poespas Unlocked items)
Stuur dan een mail naar klantenservice@poespas.nl met welk artikel je wilt ruilen en wat je ervoor terug zou willen ontvangen. Kosteloos omruilen geldt uitsluitend voor items uit de bovengenoemde collecties.
Wil je een item van een ander merk ruilen? Dan kan dat natuurlijk ook, maar de retourkosten zijn in dat geval voor eigen rekening.
Uitgesloten van ruilen:
• Sale-artikelen
• Poespas Unlocked artikelen
• Items met een waarde onder de €30,-
• Sieraden
• Lingerie
• Panty’s en sokken
• Gepersonaliseerde items of items op maat gemaakt (zoals met naam)
Let op! Wil je jouw artikel(en) omruilen voor een ander artikel dat een lagere prijs heeft dan het oorspronkelijke artikel? Dan ontvang je het verschil in online shoptegoed terug.
Is de maat niet goed of voldoet het artikel niet helemaal aan je verwachtingen? Bij Poespas kun je gemakkelijk jouw aankoop binnen 14 dagen retourneren. Het retourneren van je pakket kan vanaf €5,50, deze kosten zijn voor eigen rekening.
Let op! Voor items uit de sale met 50% korting of meer, of items die onderdeel waren van Kim's verjaardagsactie ontvang je een online shoptegoed.
Let op! Je ontvangt van ons geen bevestigingsmail wanneer wij het retourpakket hebben ontvangen. Vanaf de dag van ontvangst kan het tot 14 werkdagen duren voordat je retour is verwerkt. Wanneer je retour is verwerkt ontvang je een bevestiging. Voor de terugbetaling van je order ontvang je opnieuw een bevestiging.
Het is belangrijk dat het artikel in originele staat verkeert (inclusief kaartjes en ongebruikt/ongedragen) en goed verpakt verstuurd wordt. Beschadigde, aangebroken of gedragen (make-up vlekken en/of andere gebruikssporen) artikelen kunnen niet retour genomen worden.
Ja, dit kan, mits alle items binnen de retourtermijn van 14 dagen vallen. Voeg de items die je wil retourneren samen in één pakket en zorg ervoor dat alle pakbonnen in het pakket zitten.
Ja! Dat kan zeker. Voor terugbetaling bieden wij 2 opties:
1 | Shoptegoed
Je ontvangt het aankoopbedrag - inclusief de retourkosten t.w.v. €5,50 of €5,75 - terug in de vorm van online shoptegoed. Dit tegoed verloopt niet en is vrij te besteden in onze webshop. Mail hiervoor naar klantenservice@poespas.nl en vermeld je ordernummer vast in de mail.
2 | Geld terug
Je ontvangt het aankoopbedrag terug op het oorspronkelijke rekeningnummer. De retourkosten zijn dan voor eigen rekening.
Let op! Voor items uit de sale met 50% korting of meer, of items die onderdeel waren van Kim's verjaardagsactie ontvang je een online shoptegoed.
Controle en acceptatie: Ons externe magazijn zal de geretourneerde items controleren op eventueel gebruik en schade. Als alles in orde is, worden de geretourneerde items geaccepteerd voor verwerking.
Verwerkingstijd: Binnen 14 werkdagen na ontvangst van het retourpakket wordt het retour verwerkt.
Terugbetaling: We streven ernaar om de terugbetaling binnen 5 werkdagen te voldoen. Voor de terugbetaling bieden wij 2 opties:
1 | Shoptegoed
Je ontvangt het aankoopbedrag - inclusief de retourkosten t.w.v. €5,50 of €5,75 - terug in de vorm van online shoptegoed. Dit tegoed verloopt niet en is vrij te besteden in onze webshop. Mail hiervoor naar klantenservice@poespas.nl en vermeld je ordernummer vast in de mail.
2 | Geld terug
Je ontvangt het aankoopbedrag terug op het oorspronkelijke rekeningnummer. De retourkosten zijn dan voor eigen rekening.
Let op! Voor items uit de sale met 50% korting of meer, of items die onderdeel waren van Kim's verjaardagsactie ontvang je een online shoptegoed.
Bevestiging per e-mail: Zodra de terugbetaling is voldaan, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Valt jouw artikel nog binnen de retourtermijn? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@poespas.nl, we helpen je graag verder! Natuurlijk ook voor andere vragen en opmerkingen.
Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als klant kun je hier natuurlijk niks aan doen. We vragen je om een mailtje te sturen naar klantenservice@poespas.nl.
Vergeet niet om je ordernummer en het artikel waar het om gaat te vermelden, en in het geval van een beschadigd artikel foto's van de beschadiging mee te sturen. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op en zoekt met jou naar de beste oplossing.
Deze items kunnen niet retour i.v.m. hygiëne:
• Oorbellen of andere sieraden die in het oor worden gedragen
• Lingerie
• Panty's en sokken
Deze items kunnen niet retour i.v.m. hygiëne.
Verder kunnen de volgende artikelen niet geretourneerd worden:
• Gepersonaliseerde items
• Items op maat gemaakt
• Items met gepersonaliseerde namen
• Beschadigde artikelen
• Aangebroken artikelen of artikelen zonder kaartjes
• Gebruikte/gedragen artikelen met make-up vlekken en/of andere gebruikssporen
Items gekocht bij onze stand op een beurs kunnen geretourneerd worden, je krijgt dan van ons een digitaal shoptegoed, te besteden op onze webshop. De eventuele retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Bij het retourneren van artikelen uit de sale met 50% of meer, ontvang je van ons een digitaal shoptegoed. Retourneren kan bovenaan op deze pagina.
Let op! Voor items uit de sale met 50% korting of meer, of items die onderdeel waren van Kim's verjaardagsactie ontvang je een online shoptegoed.
Mits je artikel retour stuurt buiten de retourtermijn, dan ontvang je een waardebon van hetzelfde bedrag. Deze is te besteden in onze webshop.
Dan sturen wij de artikelen weer aan je terug en vindt er geen terugbetaling plaats.
Heb je behang bij Poespas besteld maar ben je niet helemaal tevreden? Het is alleen mogelijk om standaard afmetingen van behang aan ons retour te sturen. Let wel op dat het behang retour gestuurd moet worden naar ons hoofdkantoor: Oldenzaalsestraat 125, 7514 DP Enschede.
Heb je een custom made behang besteld? Helaas kan dit niet retour gestuurd worden. Onder een custom made behang vallen behangen die gespiegeld zijn en behangen waarvan men zelf de afmetingen door heeft gegeven.
Meer weten? Lees het volgende bestand door voor meer informatie: Poespas behang informatie
Is je vraag nog niet beantwoord? Neem eens een kijkje op onze veelgestelde vragen of neem contact op met klantenservice@poespas.nl.
Heb je een vraag of opmerking? Neem gerust contact met ons op! 💕
E-mail: klantenservice@poespas.nl
Openingstijden: Maandag tot en met vrijdag: 9.00 uur - 16.00 uur
Nee, het is niet mogelijk om Poespas Unlocked items te ruilen.
Ja, items uit de Poespas Unlocked collectie mogen geretourneerd worden. Je ontvangt dan een digitaal shoptegoed van ons.