Retourneren & omruilen
Hoe retourneer ik (een deel van) mijn bestelling?
Let op! Artikelen uit de FINAL SALE mogen niet meer retour!
Retourneren & omruilen
Hoe retourneer ik (een deel van) mijn bestelling?
Let op! Artikelen uit de FINAL SALE mogen niet meer retour!
Omruilen
Hoe kan ik een artikel omruilen?
Wil je een artikel eenmalig op onze kosten omruilen voor een andere maat of een ander artikel uit onze eigen Studio Poespas collectie of Studio Amaya x Poespas collectie? Stuur dan een mail naar klantenservice@poespas.nl met welk artikel je wilt ruilen en wat je ervoor terug zou willen ontvangen.
Wij reserveren (indien voorradig) het gewenste artikel voor je en sturen het naar je op zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen hebben.
Is de maat niet goed of voldoet het artikel niet helemaal aan je verwachtingen? Bij Poespas kun je gemakkelijk jouw aankoop binnen 14 dagen retourneren. De verzendkosten t.w.v. €5,25 betaal je zelf.
Let op! Voor items uit de sale met 50% korting of meer ontvang je een shoptegoed.
Let op! Je ontvangt van ons geen bevestigingsmail wanneer wij het retourpakket hebben ontvangen. Vanaf de dag van ontvangst kan het tot 14 werkdagen duren voordat je retour is verwerkt. Wanneer je retour is verwerkt ontvang je een bevestiging. Voor de terugbetaling van je order ontvang je opnieuw een bevestiging.
Het is belangrijk dat het artikel in originele staat verkeert (inclusief kaartjes en ongebruikt/ongedragen) en goed verpakt verstuurd wordt. Beschadigde of aangebroken artikelen kunnen niet retour genomen worden.
Ja, dat kan! Wil je een artikel eenmalig op onze kosten omruilen voor een andere maat of een ander artikel uit onze Studio Poespas collectie? Stuur dan een mail naar klantenservice@poespas.nl met welk artikel je wilt ruilen en wat je ervoor terug zou willen ontvangen.
Wij reserveren (indien voorradig) het gewenste artikel voor je en sturen het naar je op zodra wij het geretourneerde artikel ontvangen hebben.
Uitgesloten items:
-Sale artikelen
-Items met een waarde onder de €30,-
-Sieraden
-Lingerie
-Panty's en sokken.
Gepersonaliseerde items, items op maat gemaakt of items met gepersonaliseerde namen kunnen niet retour of geruild worden.
Controle en acceptatie: Ons externe magazijn zal de geretourneerde items controleren op eventueel gebruik en schade. Als alles in orde is, worden de geretourneerde items geaccepteerd voor verwerking.
Verwerkingstijd: Binnen 14 werkdagen na ontvangst van het retourpakket wordt het retour verwerkt.
Terugbetaling: We streven ernaar om de terugbetaling binnen 5 werkdagen te voldoen. Na de verwerking van de retourzending wordt het bedrag teruggestort op het oorspronkelijke rekeningnummer.
Let op! Voor items uit de sale met 50% korting of meer ontvang je een shoptegoed.
Bevestiging per e-mail: Zodra de terugbetaling is voldaan, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Ja, dit kan, mits alle items binnen de retourtermijn van 14 dagen vallen. Voeg de items die je wil retourneren samen in één pakket en zorg ervoor dat alle pakbonnen in het pakket zitten.
Valt jouw artikel nog binnen het retourtermijn? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@poespas.nl. Natuurlijk ook voor andere vragen en opmerkingen.
We helpen je graag verder!
Oorbellen of andere sieraden die in het oor worden gedragen, lingerie, panty's en sokken. Deze items kunnen niet retour i.v.m. hygiëne.
Gepersonaliseerde items, items op maat gemaakt of items met gepersonaliseerde namen kunnen niet retour.
Items gekocht bij onze stand op een beurs kunnen geretourneerd worden, je krijgt dan van ons een digitaal shoptegoed, te besteden op onze webshop. De eventuele retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Bij het retourneren van artikelen uit de sale met 50% of meer, ontvang je van ons een digitaal shoptegoed. Retourneren kan bovenaan op deze pagina.
Let op! Voor items uit de sale met 50% korting of meer ontvang je een shoptegoed.
Mits je artikel retour stuurt buiten de retourtermijn, dan ontvang je een waardebon van hetzelfde bedrag. Deze is te besteden in onze webshop.
Heb je behang bij Poespas besteld maar ben je niet helemaal tevreden? Het is alleen mogelijk om standaard afmetingen van behang aan ons retour te sturen. Let wel op dat het behang retour gestuurd moet worden naar ons hoofdkantoor: Oldenzaalsestraat 125, 7514 DP Enschede.
Heb je een custom made behang besteld? Helaas kan dit niet retour gestuurd worden. Onder een custom made behang vallen behangen die gespiegeld zijn en behangen waarvan men zelf de afmetingen door heeft gegeven.
Meer weten? Lees het volgende bestand door voor meer informatie: Poespas behang informatie
Is je vraag nog niet beantwoord? Neem eens een kijkje op onze veelgestelde vragen of neem contact op met klantenservice@poespas.nl.
E-mail: klantenservice@poespas.nl
Openingstijden: Maandag tot en met vrijdag: 9.00 uur - 16.00 uur